Ååå NEJ!

Hej, nu har jag inte skrivit på 2 HELA DAGAR!
Och förlåt så jätte, jätte, jätte mycket ;(
Men nu ska vi inte leva i det förflutna (stavningen=S)
Idag var det skola, och sen mitt på dagen skulle jag till tandläkaren!
Inte kul!:(
Men det gick fort och sen åkte jag tillbaka till skolan, där tiden gick ovanligt trögt!
Men efter skolan gick jag och Emme på mini ( mini mart )
Så det förgylde dagen lite extra sådär.
Men en sak jag vill be om förlåtelse för är att jag aldrig hinner rätta stav-fel.
Men från och med nu ska jag verkligen, verkligen försöka!
Så ni får förlåta mig om ni ser ett stav-fel!
Men vu ska jag väl roa mig så gått det går, för jag har lite ont i halsen och sådär idag.=(

Hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0