En ny dag med feber och förkylning!

Hejsan, hoppsan!
Idag tog vi för givet att jag var frisk.
Så vi gick på en "träff", för mammorna och tjejerna i min klass.
Det var jätte kul, vi gjorde några sammarbets övningar, och lite så.
Sen åt vi lunch där också.
Sen skulle vi åka och bada, men eftersom jag har varit sjuk, så gick jag och mamma hem istället.
När vi kom hem, så tog mamma feber på mig och jag hade 37, 9.
Så jag var ju ännu sjukare än innan.
Och jag får inte gå i skolan imorgon!;(
Men jag hoppas jag kan gå på tisdag, men då är det ju bad.
Om jag går antar jag att jag ska hoppa över det.
Och sen är det ju den dära teatern som jag måste öva på också!
Mycket och hinna med den här veckan.

Men nu ska jag fortsätta chatta och gör lite allt möjligt, hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0