Ett inlägg om en ovanlig dag...

Hej, idag hade vi våran teater! :)
Det var kul, men vi kom inte 1, 2 eller 3:a.
Det var ju inte lika kul, men ja. :/
Huvudsaken är ju att ha roligt inte vinna, eller hur??
Men vi fick en film och popcorn för att vi deltog.
Det var ju kul :D
Sen har vi gjort det gamla vanliga.
Och sen var det ju kör också.
Det var kul, men jag var/är otroligt trött allstå.
Känns som om jag ska döö.
Brukar inte vara SÅHÄR trött.

Vi har ju haft vikarie i 2 veckor, som nu har slutat.
Puh!
Det har varit ett enda kaos när han har varit i våran klass.
Lycka till Tony, hoppas du slipper en klass som våran igen!
Jag gillar ju min klass, men den har varit lite stökig.


Ikväll är det idol..TOVE, TOVE, TOVE!

Ha det bra så länge, hejdå<3

Kommentarer
Postat av: klarasb000i

vi kom 3:a förra året & 2:a i år :DD

2009-11-21 @ 12:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0