Stan!

Hallå!
Idag var jag en liten sväng på stan.
Men jag köpte inget!
Typ första gången som jag inte köper nånting när jag är på stan!!!
Men i alla fall nu är jag hemma.
Ska inte göra når speciellt idag,
efter som jag var sjuk igår.
Det får räcka men att chatta med kompisarna,
för jag får inte vara med några idag, men imorgon...!
Imorgon är det fotbolls avslutning.
Vi har inte börjat med Innomhus träning på vintern ännu.
Här är vårt lag för 2 år sen på examens cupen.

Som sagt var, det var för 2 år sen!!!( Så ni inte tror att vi ser ut så nu!)

Ja men nu ska jag avsluta det här inlägget med ett
-Ha det bra puss på er alla!!!!!

Hejdå<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

snygg blogg

2009-10-10 @ 19:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0