Ett inlägg för tre dagar (:

Heej! Jag har inte varit så aktiv i tre dagar.. Men jag har haft skiit mycke å göra! Här kommer fredag, lördag och början av söndagen lite kortfattat:

                                                          Fredag:

Skola som vanligt, när jag kom hem for jag och mamma direkt på en high scool musical konsert. Den var aaaaassss braaa!! Och jag menar det (: <3



                                                                     Lördag:

Jag hade party kl. 5 på eftermiddagen till kl. 8 på kvällen (: Det var kul och vi höll på med lite hinderbanor m m. ♥



                                                                              Söndag:

JAG FYLLER 11 ÅR!!!!!!!!!!!! <3 :D vid 1-2 tiden kommer släkten på "kalas" och jag har blivit uppvaktad med jätte fina presenter, både igår och idag ! Lägger kanske upp bilder på det senare (: Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0